10 Mayıs 2008 Cumartesi

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

personalized greetings

23 yorum:

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

ILK DEFA ZIYARETINIZE GELIYORUM .ANNELER GUNUNUZ KUTLU OLSUN.BANADA BEKLERIM.BLOGUNUZ COK GUZELMIŞ.SEVGILER...

egeli dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM öZAY'CIM ,SENİDE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN...SEVGİLER

angel dedi ki...

selam,blougunuzu arakadaşlaır gezerken gördüm.profilinzde paris doğumlu olduğunz sonra ise sökeye evlendğnz yazıyor.pariste yaşamaya alışan bırı olarak şirin sökede yaşamaya alışmış olmnız gerçketen harıka.
benımde ablam Fransa Metz de oturuyor.geçen yaz yanına tatıle gittgğmde parise gitme imkanım oldu.gerçketen güzel yer ama davamlı yağışlı biyerdı.türkıyeyı her zaman tercıh etmışımdır.
sizinle tanışdığmıza memnun oldum.inşallah ıyı bir dostluğumuz olur.
anneler gününz kutlu olsun...

Unknown dedi ki...

ÇOK HOŞ ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM

Disalce dedi ki...

çok güzel bir video....

canım anneler günün kutlu olsun...

EZGi :)) dedi ki...

ablacım canım anneler günün kutlu olsun

Ferkay dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun Mübeccel cim.Öpüyorum seni.

elifin tarifleri dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun.
Mübeccel, ismini karıştırdığım için çok özür dilerim, nasıl mahçup hissettim anlatamam...
Anneler gününü kutlayarak bunu telefi edebilmişmdir umarım :))

elifin tarifleri dedi ki...

Yok yok neden hatırlattım diye üzülme hiç, ben memnun oldum düzelttiğine.
Bu arada video çok sevimli :))

egeli dedi ki...

SEVGİLİ MELEK ,TEŞEKKÜR EDERİM ZİYARETİN İÇİN,SENİN SİTENE ZİYARETE GELİCEM ...SEVGİLER

-----------------------------------
DÜŞLERİMİN İNCİSİ,SAĞOL CANIM SENİN DE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN...ÖPTÜM

-----------------------------------
EZGİCİM TEŞEKKÜR EDİYORUM HAYATIM ,ALLAH SANADA GÖSTERSİN İNŞALLAH...SEVGİLER

-----------------------------------

SEVGİLİ DERYA ,BU GÜZEL DAVETİN İÇİN SANA TEŞEKKÜR EDİYORUM VE KOLAY GELSİN DİYORUM...BAŞARILAR

-----------------------------------

FERAY ABLACIM SENİNDE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM ,SAĞOL...ÖPÜYORUM.

-----------------------------------

ELİFCİM ÜZÜLME CANIM,SENİN DE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN BİR TANEM SAĞOL...KENDİNE İYİ BAK

meleginmarifetleri dedi ki...

Selam.
Bütün annelere güzel günler dilerim.
Hoşçakal

egeli dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM MELEKCİM ,SENİDE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN...SEVGİLER

Aybike Ceylan dedi ki...

Ege'lim,
Tekrar gecmis anneler gununu kutluyorum, saglikla ve mutlulukla..

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir gun diliyorum.

egeli dedi ki...

teşekkür ederim Aybike'cim,senin de kutlu olsun canım...sevgiler

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sıcacık ziyaretiniz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkürler:)) Çok güzel tariflriniz var, ellerinize sağlık..

Sımsıcak sevgiler.....

egeli dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM RAPUNSEL...SEVGİLER

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Egelim, o pastayı nasıl mıncık mıncık mıncıklamışlar ayolll :))))
Çok hoş bir klip valla bayıldımm :)Geçmiş anneler günün kutlu olsun bu arada :))
Sevgiler...

egeli dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM FEYZA'CIM,VALLAHİ PEKTE GÜZEL MINCIKLAMIŞ ZAVALLI PASTAYI ...BU DA BÖYLE STRES ATIYOR DEMEK...SEVGİLER

egeli dedi ki...

DİSAL'CIM YORUMUN İÇİN SANA TEŞEKKÜR EDERİM ,SENİNDE GEÇMİŞ ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM...SEVGİLER

Ferkay dedi ki...

Günaydın canım benim evet meşhur sıcaklarımız başladı.Bu hafta dahada ısınacakmış.Ne yapalım onada katlanacağız artık. Serin ve güzel bir hadta diliyorum hayatım.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba
Sana ve tüm sevdiklerine harika bir hafta diliyorum.
Sevgiler…

HULYA dedi ki...

Sevgili Egeli,
videoya bayıldım gerçekten çok hoş.Ziyaret için teşekkürler sık sık beklerim.sevgiler

khala dedi ki...

euh ... tu crois que tu peux faire la même chose avec ton beau gâteau blanc et bleu ?
trop drôle !
bises

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin