10 Nisan 2008 Perşembe

TAZE FASÜLYE EKŞİLEMESİ




MALZEMELER

  • yarım kilo taze fasülye
  • 1 tane kırmızı soğan
  • 2 tane büyük domates
  • zeytin yağı
  • tuz
  • limon

YAPILIŞI

Fasulyeleri ayıklayın ve ortadan ikiye bölün.

Çelik tencereye fasülyeleri dizin ve üzerlerine yarım su bardağı su gezdirip kısık ateşte pişirin.

Soğanı piyazlık doğrayın , küçük bir tavaya yeteri kadar zeytin yağı ilave edin ve soğanları kavurun.

Küp şekilinde doğradığınız domatesleride ilave edin ve 3 -5 dakika pişirin.

Fasülyeleri süzün ,bir tabağa aktarın,üzerine pişirdiğiniz soğan ve domatesi ekleyin.

Son olarak ,damak zevkinize göre tuzlayıp ekşileyin.

AFİYET OLSUN........

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım değişik bir tarif olmuş,bizim taze fasulyeden farklı bu tarif ekşili mekşili oooh ohhhhh süper, ellerine sağlık,
bu mevsimde turp otunu nerden buldun allah aşkına ,valla canım istedi ben hep kışın olur biliyorumda sevgiler öptüm....

Unknown dedi ki...

merhaba gayet güzel bir paylaşım olmuş, bende evde kendim tarifi yapmak istedim ama markette bulamayınca geçenlerde sipariş verdiğim yerden salata sosları aldım afiyetle ailecek yedik, deneyebilirsin ;)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin