14 Ocak 2009 Çarşamba

NİHAL'İN DOĞUM GÜNÜ PASTASI





Canım arkadaşım Nihal 'in doğum günüydü pazar günü ,ama biz beş arkadaş pazartesi günü sürpriz yaptık arkadaşıma.Pastasını yaptım ve kaptığım gibi dört blog ötede oturan Nihal'e gittim .

Sessizce merdivenlerde toplandık ,zaten hepsi aynı apartmanda oturuyorlar,mumları yaktık,kapısını çaldık........veeeee sürprizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......ayyyyy kadıncağızı ağlattık vallahi ,,,,,ağlar tabii kırk yaşına bastı ......kırk bir kere maşallah !!!!! ama olsun yeterki mutluluktan ağlasın canım arkadaşım.......iyiki doğdun ,iyiki varsın ,iyiki benim arkadaşımsın...seni çok seviyorum.......


Gelelim pastaya ....


1 kutu dr.oetker pandispanya ununu kutudaki tarife göre hazırladım ve 22 cm. kelepçeli kalıpta pişirdim.

Soğuduktan sonra üçe böldüm.

Arasına dr.oetkerin karamelli pasta kremasını döşedim,aralarına damla çikolata serptim.

Üzerine ,1 paket krem şanti çırpıp pastayı sıvadım .Kalan şantilende süslemesini yaptım.

Yanlarınada ,ballı mısır gevreği ile süsledim (cornflakes).

40gr. bitter çikolatayı benmaride eritip yazısını ve noktaçıkları yaptım.


PÜF NOKTASI:mısır gevreklerini pastanın yeneceği gün konması daha iyi olur,yoksa yumuşayıp çıtırlıkları gidiyor.








17 yorum:

Adsız dedi ki...

canım nasıl güzel bir sürpriz olmuş, arkadaşlık dediğin budur, süpersiniz, elelrine sağlık, yoksa koca pastayı 4 kişi bitirdiniz mi hanımlar:)) sevgilerimle egelim

egeli dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM NURDANCIM ...YOK YOK 4 KİŞİ DEĞİLDİK 6 KİŞİDİK Bİ DE ÇOLUK ÇOCUK...AMA İTİRAF EDEYİM BAZILARI 2 DİLİM İNDİRDİ MİDEYE...VALLA BEN 1 DİLİM YEDİM:)))))

meleginmarifetleri dedi ki...

Nihale nice mutlu yaşlar dilerim seninde ellerine sağlık harika bir sürpriz olmuş bence böyle komşu herkesin başına vallahi.
Öptüm canım by..

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Egelim,
Harika bir pasta olmus, ben de isterim ama dogum gunume:)))


Sevgiler

Unknown dedi ki...

Canımm Mübeccel'im öncelikle arkadaşın Nihal'e sağlıklı uzun bir ömür dilerim.Senin gibi bir dosta sahip olduğu için çok şanslı pasta enfes ellerine,emeğine ve o güzel yüreğine sağlık iyi ki varsın.Kocaman öptümmmmmmmmmmm

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Arkadasına mutlu yıllar.Ne guzel bır suprız olmuştur.Ellerıne saglık canım senı bızım apartmana alalım mı?COK COK OPTUM CANIM...

Damak Tadı dedi ki...

Güzel yüzlüm,gönlüne ve ellerine sağlık canım..Arkadaşın Nihal'e nice mutlu yaşlar diliyorum..Bu güzel süpriz karşısında bende gözyaşlarımı gizleyemezdim doğrusu..Ne güzel güzel dostların olması..))


Pasta muhteşem görünüyor ayrıca..Çok da şık süslemişsin..Afiyetler olsun canım..



Sevgilerle kal..

Unknown dedi ki...

Canısım üst süslemeyi nasıl yaptın ya harika görünüyor ellerine sağlıköptüm kocaman...

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir süpriz yapmışsın. Pastan da harika görünüyor, ellerine sağlık.

pelince dedi ki...

Böyle arkadaş herkesin başına,ne kadar büyük bir süpriz olmuş..Pasta da nefis gözüküyor.. Süslemesinde ballı mısır gevreği kullanmak süper fikirmiş.Çocuklarda bayılır bu tip pastalara..Ellerine sağlık..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

nasıl sevınmiştir arkadasın. ellerıne saglık canım arkadasına mutlu yıllar..

Adsız dedi ki...

Ayyyyy ne güzel bir sürpriz bayıldım valla ne güzel sizin gibi arkadaşları var...uzun yıllar dilerim arkadaşına.....
pastada var ya nefis gözüküyor gelde ye yani
cornflaks harika bir fikir marifetli arkadaşım benim...kocaman öptüm mübeccelcim....

Unknown dedi ki...

Egeli Bonjour mon cher ami! J'ai laissé un défi pour vous de mon blog. Je le décrire ci-dessous:

MEME ET A UN PRIX
J'ai eu ce problème de très cher ami Isa, Moments Mon blog. Merci mon cher ami Isa pour son amitié et de bonté.

1 - saisir le livre le plus proche

2 - Ouvrir à la page 161

3 - Trouver la cinquième phrase complète

4 - Mettez les mots en blog

5 - Ne pas choisir la meilleure formule, et non pas le meilleur livre! En utilisant le même livre qui est le plus proche

6 - Go à 5 cinq personnes

Le livre s'appelle: PRINCESS, par Jean P. Sasson. "La plupart des Arabes croient dans le mal des yeux, on ne parle jamais de notre joie de la vie ou la beauté de nos enfants, de peur qu'un mauvais esprit dans le jeu et de voler la raison de notre joie ou de causer des souffrances tout en tenant un être cher.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Pasta çok güzel, ellerine sağlık. Böyle sürprizler herkese olsun. Arkadaşınıza sağlıklı, uzun bir ömür dilerim. Pastama yaptığın yorum için teşekkür ederim. Süslemede cornflakes kullanma fikri hoşuma gitti. Dr. Oetker'in karamelli kremasını da aldım. Bakalım sıradaki pastam nasıl olacak? Sevgiler.

Adsız dedi ki...

pastada harika görünüyor.ellerine sağlık.güzel bir hafta sonu dilerim.by

Unknown dedi ki...

bu pasta olsa olsa bomba pasta olur bence:))Nihale saglikli mutlu yillar
sevgiler

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canım harikasın ya, bayılıyorum böyle sürprizlere hem yapmaya hem de yapılmasına...Harika bir duygu insanın sevdiklerini bu şekilde mutlu etmesi...

Arkadaşının doğumgünün kutlar sağlık, mutlşuluk ve neşe dolu nice yıllar geçirmesini dilerim...

Sevgiyle kal,

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin