4 Mayıs 2008 Pazar

OKYANUS YÜREKLİ DOSTLAR....





Su, kendine sırdaş arıyordu. Önce buluta verdi sırrını. Ağır geldi sır buluta. Sağanak sağanak döktü suyun tüm sırlarını. Sonra göle gitti su. Ona anlattı derdini. Bu arada bulut suyun sırrını yağmur yapıp, dolu yapıp, kar yapıp savurduğu için, zaman zaman taşıyordu göl ve çıkıyordu suyun sırrı iyice açığa . Sonra nehre verdi su sırrını. Nehir de aldı suyun sırrını çekti gitti. Dereye verdi. Dere biraz daha yavaş olsa da nehirden, o da götürdü suyun sırrını bir başka bilinmezlere...

Çağlayanlar, şelaleler, akarsular... Hepsi kayboluyordu bir anda.


Sonra bir gün su takip etti dereyi. Dereye okyanusa kavuşunca farketti su, bütün sırlarının akarsularla, çağlayanlarla, ırmaklarla...okyanusa taşındığını.


Karar verdi su. Sırrını okyanusa verecekti. Öyle de yaptı zaten. Tüm sırlarını okyanusa verdi. Artık suyun sırrını okyanustan başkası bilmiyordu. Ne taştı okyanus, ne bir başkasına taşıdı suyun sırrını, ne de kurudu....


Geçenlerde karşılaştık suyla. Bir bardaktaydı. Suskundu. Çok uğraştım konuşturamadım. Ben tam giderken '' Dur !'' dedi su. Durdum!


'' Okyanus yürekli dostlar bulmadan sakın konuşma! Taşıyamazlar, kaldıramazlar senin yükünü, canını yakarlar, utandırırlar....'' dedi.


Çevrenizde hep 'okyanus yürekli' dostlarınızın olması dileğiyle .....




15 yorum:

ab-ı hayat dedi ki...

"Okyanus yürekli dostlar " tanımlaması ve yazı çok güzel.Nede güzel anlatmış gerçek ve güzel dostları...


Güzel yorumunuz için teşekkürlerimi gönderiyorum...


sevgiler...

egeli dedi ki...

bende teşekkür ederim A-ıhayat...sevgiler

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel kaleme alınmış insan yazının sonunda şöyle bir dostlarını gözünün önüne getiriyor ne mutluki böyle dostlarım var teşekkürler onları bana hatırlatan bu yazı için. ZİYARETİN VE YORUMUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER ÇOK NAZİKSİN ..SEVGİLER

egeli dedi ki...

rica ederim canım benim,ne demek.....ben de teşekkür ederim...sevgiler

bir demet feslegen dedi ki...

Çok anlamlı ve güzel..
Teşekkürler

EZGi :)) dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş mübedcel ablacım.kocaman sevgiler

egeli dedi ki...

SEVGİLİ EDA ,ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...SEVGİLER.

-----------------------------------

EZGİ'CİM ,SAĞOL CANIM ,BU YAZIYI BENDE ÇOK BEĞENDİM,BENİ HATIRLADIM DEĞİLMİ HAYATIM ?Bİ 9-10 SENE KADAR KOMŞULUK YAPTIK DEĞİLMİ?AMA SEN KÜÇÜK ....SELAMLAR ,SEVGİLER.
MÜBECCEL ABLAN

Adsız dedi ki...

Canım ne güzel anlatmış su,
herkes okyanus yürekli sırdaşlar bulması dileğiyle.... Teşekkürler canım...

egeli dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM HAYRİYECİM...SEVGİLER

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Merhaba Canım,

Bayıldım yazıya hakikaten allah herkese okyanus yürekli dostlar nasip etsin olanları da bizde ebedi kılsın...

Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

Canımmmm;sanırım yaşadığımız şu 3 günlük dünyada en önemli kavram sevgi ve saygı...İnsanın etrafında sevenleri olması müthiş bir duygu benim OKYANUS YÜREKLİ DOSTUM çok umarım senin de vardır,herkese OKYANUS YÜREKLİ DOSTLAR dilerim....
öptümmmm

egeli dedi ki...

AMİİİN İNŞALLAH DERYACIM ,CÜMLEMİZE...TEŞEKKÜR EDERİM CANIM...ÖPTÜM.

Adsız dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş.paylaştığınız için çok teşekkürler bu arada hakikatende çok genç görünüüyorsunuz inanmak güç iki evlat sahibiolduğunuza:)

Adsız dedi ki...

sevgili egeli ziyaretin için çok teşekkür ederim linklerime ekledim sevgiler

Unknown dedi ki...

Canımmm ya nerdesin özledim vallahi tanımıyoruz birbirimizi ama sana çok ısındım,özletme kendini,anneme hürmetlerimi ilet öptüm canımmmmm

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin