10 Nisan 2008 Perşembe

PORTAKAL MARMELADI


Daha önce portakalın kabuklarını reçel yapmıştık , şimdide kalan içlerini yabana gitmesin dedim ve marmelat yapmaya koyuldum.Biraz uydurmasyon oldu ama lezzet bir harika!
MALZEMELER

YAPILIŞI

Portakalları doğrayın ,daha sonra şeker ile birlikte bir tencereye aktarın ve kaynamaya koyun.

Reçel kıvamına geldikten sonra bir kevgir ile portakal parçalarını tencereden alın.

Bir blender yada robot yardımı ile portakalları ve vanilyayı püre haline getirin.

Kalan portakalların şurubunu, ezdiğiniz portakalların içine karıştıra karıştıra, arzu ettiğiniz kıvama gelene kadar azar azar ekleyin .

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogunuzu epyce gezdim, çoğu tariflerinizi okudum ve yararlandım. Tariflerinizde farklılıklar gördüm, o hali ile bir orijinalliği yansıtıyor. Blogunuzu güzel hazırlamışsınız, beğendim. Yemek hazırlama tutkusu üst seviyede biri olarak, blogcuları dolaşır ve beğendiğim bloglara yorum bırakırım. Çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum, hoşça kalınız.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin